2012年8月22日 星期三

朱古力漏心芝士蛋糕

睇完我個標題,係唔係以為我打錯字呢...其實無打錯..係我整錯...流心變漏心..


話說因為最近先發現一個好朋友既公司同我好近,而佢又好中意食甜品既,咁我就話要整個蛋糕比佢啦...點知佢好有要求..要朱古力..仲話中意流心..


上網搵唔到有朱古力流心既凍餅...得心太軟,但心太軟要熱食先流到心呢..咁點好..


唯有...又打天才波..不過今次唔係天才..係蠢材了..


我買左一包特濃朱古力奶,再加座溶左既朱古力拌勻,雪至冰做流心....


到左第二日脫模時...漏呀...漏呀...啲流心係個蛋糕邊邊到漏出尼....


個流心太稀啦..死死死..點算...仲約好朋友仔明天交收添..


幸好漏左小小就停左...我唯有用圍邊圍住佢,求求其其放啲裝飾算了..


我諗入面應該無晒流心架喇..應該溶入晒個蛋糕入面..餘下個啲都漏晒出尼了..


希望仲係好味啦 >_<....


PicturePicture


沒有留言:

張貼留言