2013年9月17日 星期二

我的豪華生日會

9月17日係我生日,我係同蔡少芬同一日生日既,

記得N年前,佢岩岩出道時,

開左個豪華生日會,引尼唔少話題,

今日,我都有個豪華生日會,人地豪華百萬,

我就由老公豪花千元..哈哈

有幾豪?我真係未試過,食刺身食到飽架..

好,唔講咁多,去相,你地睇下豪唔豪啦..

三文魚一磅,仲有我至愛--赤貝

Picture

甜蝦, 巴馬火朖配超甜蜜瓜

Picture

超大大大隻帆立貝呀...

Picture

仲有好淋既牛扒,媽咪既拿手滷水,

仲有我指明一定要有既蔬菜啦
Picture

仲有好貴又好靚,又食得既花籃....應該係果籃先岩..kaka

Picture

最後出場,大愛..Tony Wong又一名作....

Picture

好開心,好滿足既一日呢 ^_^..

 

沒有留言:

張貼留言