2013年9月8日 星期日

元氣新產品 & Smile Yogurt & Dessert Bar

出完尖沙咀交貨,一家三口就去食晚飯

悠悠話想食壽司,所以去左食元氣壽司

元氣壽司我地都算係常客,因為我同悠悠都好中意食壽司呢..

第一次去尖東依間,舖隻細細,位置唔多,

但又好彩唔洗點等位喎..

我一向最欣賞元氣壽司既等位安排,

佢可以係到前10個時電話通知你,

咁拎左張飛,我地可以出去行街啦,

如果你係會員,仲可以上網攞飛,跟住等電話添呀,

行得一陣間電話就到,去到等多一陣就有位了,

前後大約只係10-15分鐘,都幾快

一座底就見到佢出左新野喎,叫左個八爪魚小丸子食,

佢個小丸子同出面有小小唔同,個面炸到有啲硬,麻麻地

Picture

另外都有一款新食品,係甜品尼,一碟有三杯仔既,

分別有綠茶,吉士同意大利芝士

Picture

三杯都好好食,綠茶好香濃茶味,吉士其實係焦糖,

都好香滑,而意大利芝士都好香濃

依個好想再去食多次,岩晒我地一家三口,

仲要係我至愛綠茶,我老公至愛意大利芝士..

悠悠就係甜品都中意架啦..KAKA

飯後好飽要散散步,行左去K11,

其實係為左去Smile Yogurt & Dessert Bar 買笆菲食

依到既笆菲係用乳酪雪糕整既,而且仲超靚添喎

淨係門口依個show window都睇到花多眼亂,

Picture

細細既鋪仔,迫左好多人係到,買好快出好快,

係啲人揀最慢呢...kaka

我揀左依個叫做Golden Smile, 面有一片好脆既菠蘿乾,

酸酸甜甜幾好味呢,另外有粒士多啤梨,

上面搽左金粉糖漿,真係靚到震

中間白色係乳酪雪糕,入面仲有紅桑子果凍,

有啲脆脆片咁,跟住我已經好飽,唔知個底仲有乜野了...

整體尼講,都幾好味既, 一杯65蚊,可以一試!!

Picture

沒有留言:

張貼留言