2013年9月20日 星期五

大開眼界既飯局

約咗老公既親友飯局

上去佢地屋企,美儀姐負責煮飯

十幾人飯餸,真係令我大開眼界呀

上去到,佢已經忙住洗洗切切

但佢一啲都無手忙腳亂

先切好晒一碗碗蒜頭,薑,蔥

一人幫佢手洗野,一人幫手切野..

我同悠係到行行企企,等開飯..

Picture

兩個鐘後開飯...

睇吓有乜野食..睇到你哇哇聲呀...

有超好食既韓式粉絲,真係好好食,我食左兩大碗

跟住有個韓式既豬朒肉,係用生菜包住食既,不過都幾辣,我食唔到呢

再尼有小炒王,好足料,好好食,我狂食

再有肉鬆四季豆,又係買飛忽

Picture

仲有白切雞啦,炒蝦啦,茄子白咖喱,紅酒炆羊肉,洋蔥豬扒,

Picture

仲有掛住食,無影相既炒蟹,蒜蓉蒸聖子,炒飯,炒意粉,仲有雜果乳酪做甜品呀

Picture

真係太太太勁....好似去左食私房菜咁呀

沒有留言:

張貼留言