2013年9月2日 星期一

Full/half @ The one

兩位舊同事,菲菲&煖煖提早和我慶祝生日,

 揀咗The One 8 樓既 Full/half
 
因為事出突然,所以已Full Booking,
 
幸好兩位幫手收工趕去walk in,咁先座到張門口位咋..
 
座底睇睇張Meun,食物選擇真係唔多,但甜品款式就好多喎..
 
咁中意食甜品既我,決定三人食兩份Set Dinnie,
然後再點三款甜品先..
 
頭盤有沙律同湯,個南瓜湯都幾香濃,唔錯,不過唔記得影相
 
而沙律都OK,但汁比較少左啲,令到食個菜有啲Dry..
Picture
主菜有蘋果極黑豬鞍脾,豬肉好淋,好入味,但其實蘋果還蘋果,
 
如果豬肉入面可以有蘋果味就更好
Picture
另一個主菜係龍蝦天使麵配辣龍蝦汁,依個麻麻地,
 
龍蝦無龍蝦味,龍蝦汁係茄汁味...
Picture
跟住到甜品出場,有焦糖香蕉太妃批,依個唔錯,
 
蕉糖香蕉好食,不過唔係好覺有Toffee
Picture

之後到榛子朱古力蛋糕,幾濃榛子味,唔錯
Picture
最後係店員推介既apple crumble, 用鐵板上,幾特別,
 
但朋友仔都唔太愛玉桂味..所以我食晒咁濟..
 
食多兩啖就覺得太甜..越食越甜..
 
如果想叫依個,一定要同多幾個人分享,
 
食兩啖就very good喇...
Picture
埋單三人 $710, 多謝晒兩位...^_^

另外,值得一提既係依到服務幾好,

員工有笑容,見到朋友仔手用拎住豬骨食,

會主動遞上濕紙巾,用不停會尼加水,貼心既服務,

而家真係好少有了, 底比個讚 !!
 

3 則留言:

  1. 唔知你幾時生日, but happy birthday!! kiss!
    呢間環境如何? 同埋件apple crumble好似唔錯, 食落口感係點ga??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我生日好易記..我舊曆係中秋節生日架,所以屋企人多數中秋同我慶祝埋...keke
      個apple crumble真係幾好味既,面個啲餅係脆既,入面蘋果係又熱又軟既,再加上面既雪糕又凍,
      好特別,好好食..係甜左啲囉..

      刪除
    2. 咁中秋送個月餅蛋糕咪一舉兩得囉hahaha, kidding.
      但都唔錯呀, (大部份)中秋都要一家人食飯, 慶祝埋你生日, 唔怕少咁個;p
      我係勁偏愛甜食, 可惜好唔爭氣, 食多幾啖就會覺得溜. 又唔捨得唔食>_<

      刪除